Dag 10 Camping Domaine Bachert in Barr

4 augustus 2015 - Barr, Frankrijk

Interverbinding krijgen is om te huilen!!!  Maar dat doen we niet!!! We hebben het goed naar ons zin!! En de route die we fietsen blijft prachtig! We hebben nu al drie verschillende boekjes gehad van drie verschillende schrijvers. En we zijn er nog niet! Het is bewolkt als we op de fiets stappen, maar warm!!! Het is gelijk klimmen en dalen. We komen in de Vogezen, het wijn gebied. En dan begint het te regenen, een buitje van een kleine twee uur. Het regenpak was nodig!! Maar gelukkig het weer knapt weer op! Op een gegeven moment missen we Jaap, pffff wachten, maar hij komt niet. Ik fiets weer de berg af, en daar staat ie zijn voorband te plakken!!! Dus weer even oponthoud. We besluiten de eerste de beste camping te nemen. We staan nu bij een wijnboer, heel eenvoudig maar weer eens heel wat anders. En de wijn die smaakt goed!!!!!!! En gelukkig goeie internet verbinding!!!!!!!! Voor iedereen de hartelijke groeten uit Frankrijk.