Dag 10 Camping Domaine Bachert in Barr

4 augustus 2015 - Barr, Frankrijk

Interverbinding krijgen is om te huilen!!!  Maar dat doen we niet!!! We hebben het goed naar ons zin!! En de route die we fietsen blijft prachtig! We hebben nu al drie verschillende boekjes gehad van drie verschillende schrijvers. En we zijn er nog niet! Het is bewolkt als we op de fiets stappen, maar warm!!! Het is gelijk klimmen en dalen. We komen in de Vogezen, het wijn gebied. En dan begint het te regenen, een buitje van een kleine twee uur. Het regenpak was nodig!! Maar gelukkig het weer knapt weer op! Op een gegeven moment missen we Jaap, pffff wachten, maar hij komt niet. Ik fiets weer de berg af, en daar staat ie zijn voorband te plakken!!! Dus weer even oponthoud. We besluiten de eerste de beste camping te nemen. We staan nu bij een wijnboer, heel eenvoudig maar weer eens heel wat anders. En de wijn die smaakt goed!!!!!!! En gelukkig goeie internet verbinding!!!!!!!! Voor iedereen de hartelijke groeten uit Frankrijk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Renate:
    4 augustus 2015
    Wat fijn dat er weer internet is! Leuk om jullie verhalen te lezen. Jammer van dr lekke band. Geniet maar lekker van de Franse wijntjes. Groetjes en succes!
  2. Anno:
    Hoop dat jullie geniet maar dat lijkt er wel op Gr. Mia en Anno
  3. Ester:
    4 augustus 2015
    Leuk om te lezen hoe jullie reis verloopt, geniet ervan toppers!!
  4. Marjan brouwer:
    5 augustus 2015
    Jullie zijn al een end op weg zeg!op nr de volgende avonturen!
  5. Carolien:
    6 augustus 2015
    Het gaat goed helemaal fijn om weer van alles te horen. gr.