Dag 29

23 augustus 2015 - Renkum, Nederland

"campings": Hogenkampseweg en Reijmerweg in Renkum  91.3 km.

Vanochtend om 7.30u op de fiets. Vandaag het laatste stuk van de Rijnroute: Basel-Rotterdam van Bikeline. Er staat veel wind, maar gelukkig we gaan de goede kant op we hebben de wind mee! Dat is ons niet vaak gebeurd op deze reis. We hebben het weer fantastisch gehad met ons viertjes! En wat hebben we veel moois gezien, gehoord, geroken en geproeft!!!  Zeker van de Schnitzels!!!!! Morgen weer aan de was, en de kampeerspullen weer opruimen. Het gewone leven begint weer, daar zullen we weer snel aan gewend zijn. Iedereen heel erg bedankt voor de mooie en leuke reacties. Deze waren telkens weer fijn om te lezen. Vannacht weer in ons eigen bedje, zal morgen wel weer even vreemd wakker worden, geen camping geluiden! Voor iedereen een fijne nachtrust en morgen gezond weer op!

1. Martine:
    23 augustus 2015
    Welkom thuis!
  2. Félice:
    23 augustus 2015
    Welkom thuis met de herinneringen aan een boeiende vakantie.
  3. Ester:
    24 augustus 2015
    Welkom thuis en maar weer mooi voor elkaar! ;-)
  4. Beeltje Willemsen:
    25 augustus 2015
    Heerlijk dat jullie weer thuis zijn, en dit hebben jullie toch maar weer geleverd, helemaal top, kanjers,helemaal trots op jullie, lieve groetjes xx
  5. Elly:
    28 augustus 2015
    Fijn dat jullie weer thuis zijn, vond het erg leuk om jullie belevenissen mee te beleven.