Dag 6 31-07-2015

31 juli 2015 - Trier, Duitsland

Camping Trevirus  in Trier   56 km.

Koud, koud, en nog eens koud! Vannacht extra kleren aangetrokken. De camping lag in het dal tussen een rivier en de bergen.Tent was ook heel nat en niet van de regen maar van het vocht! De camping eigenaar was vanochtend niet zo vriendelijk. Maar we waren ook 3 min.te vroeg bij de receptie om te betalen. En heeft ons die 3 min. ook laten wachten! 8 uur is 8 uur. Heeft misschien te weinig aan ons verdiend! We hebben vandaag de Kytall route gevolgd. Heel mooi en goeie fietspaden. In het bos koud! In het open veld lekker weer. En flink klimmen en dalen. 2km. 10% omhoog daarna weer 13% dalen en zo ging dat regelmatig. Maar naarmate we dichter bij Trier kwamen was het toch steeds meer dalen. Op tijd op de camping, dus nog even een bezoek gebracht aan de stad Trier. Heel druk in de stad. We hebben lekker gegeten, nu zitten we op terras van de camping aan de cappuccino! Morgen beginnen we aan de Saarroute . Welterusten allemaal!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marjan brouwer:
    31 juli 2015
    Jee wat un zonnetje in huis zeg die man mr mag de pret niet drukken toch,nu op nr het mooie weer!
  2. Elly:
    31 juli 2015
    gelukkig wordt het de komende dagen mooi weer!!
  3. Maaike, Jan Philip en Jonas:
    1 augustus 2015
    Leuk zeg! Weer alle verhalen lezen! Zo te lezen hebben jullie het weer goed naar de zin. Mooi!! Genieten maar lekker van alle ervaringen. Wij staan op de Duincamping in Katwijk aan zee en genieten volop!! Groetjes aan allemaal! Fietse ze! Xxx
  4. Renate:
    1 augustus 2015
    Veel warmte toegewenst! Succes met de kilometers!
  5. Hans en marion:
    1 augustus 2015
    Hallo luitjes, jullie zijn goed bezig, geniet er van en de hartelijke groeten uit de Dolomieten hier ook alles
  6. Carolien:
    1 augustus 2015
    Fijn om te horen dat het lekker gaat.
    Met Piet alles goed.
  7. Beeltje Willemsen:
    1 augustus 2015
    Fijn dat jullie zo lekker geslapen hebben, heel goed!, wens jullie nog veel fiets plezier, kanjers!
  8. Beeltje Willemsen:
    1 augustus 2015
    Ik hoop dat jullie warmere tijden krijgen,, was de capecino lekker ? Slaap lekker hor toppers xxx
  9. Ria Brouwer:
    Dag doortrappers.
    Nou, het mooie weer komt er aan hoor, misschien verlangen jullie dan wel weer naar een lekker buitje.
    Veel plezier samen.
  10. Rinus & Tonny:
    2 augustus 2015
    Hoi kanjers, super hoor wat jullie weer presteren.
    En het mooie weer komt eraan. Hopelijk wordt het niet te warm om te fietsen.
    Wij volgen julllie op de voet, leuk hoor steeds de mails te lezen.
    Groetjes en veel plezier. Rinus en Tonny
  11. Bea en Jacob:
    2 augustus 2015
    Tjonge tjonge , jullie zijn wel bikkels.
    Geweldig dat jullie je door de weersomstandigheden niet laten ontmoedigen. Hopelijk wordt ook bij jullie het weer snel beter zodat het wat minder lastig gaat, Geurt:"Gooi er af en toe maar een leuke opmerking op mop tegenaan ... dat verhoogd de sfeer.."
    Nou luitjes zet 'm op, nog een lange weg te gaan. We wensen jullie nogmaals een fijne voortzetting van deze tocht toe.
    Groetjes Jacob en Bea
  12. Nettie en Jan:
    2 augustus 2015
    Prachtig! We zijn een beetje jaloers, niet op de kou hoor.
    We denken dat de zuidelijker campingbazen nog baziger worden...
    Pas goed op jullie zelf en blijf gezond!!
  13. Félice:
    3 augustus 2015
    Beste stoere fietsers, wij maakten ons al ongerust omdat we niets hoorden, we dachten dat we een mailtje zouden krijgen als er weer een nieuw stukje dagboek bij was gekomen. Maar nu heeft Paul de plek gevonden waar jullie verhalen te vinden zijn. We verbazen ons om jullie opgewektheid nu het weer zo tegen blijft zitten. Hier is het vandaag over de 30 gr., ik hoop dat jullie daar ook een beetje van mee krijgen. Houd moe en houd vol! Groetjes uit Wageningen.
  14. Nico Tonny:
    4 augustus 2015
    We genieten van jullie foto's en verhalen.
    Geweldig wat jullie doen, geniet er maar van en
    vooral zo door gaan. Groetjes
  15. Sol:
    5 augustus 2015
    Hallo allemaal, hier mooi weer en alles in de tuin staat er prachtig bij. Leuk om jullie te volgengroetjes Sol en Max