Dag 7 Camping: Kanuheim in Merzig 61 km.

1 augustus 2015 - Merzig, Duitsland

Vanochtend even een lange broek en fleecevest aan, maar deze worden algauw verwisseld voor luchtige kleding. De omgeving was al mooi, maar door het mooie weer lijkt alles nog mooier door het heerlijke zomerweer. In Konz kunnen we zien hoer de rivier de Saar uitkomt in de Mosel. We fietsen continu langs de Saar. Het is heerlijk om na een paar dagen klimmen vlak te fietsen op prachtige fietspaden. In Saarburg een mooi toeristisch plaatsje nemen koffie met gebak. Blijft altijd leuk een terrasje pikken. Als we na de lunch weer op weg willen, blijkt de band van Riek haar fiets lek. Gelukkig is er dichtbij een heeeel groot kaufhaus, waar er een nieuwe band gekocht kan worden. Wat een enorme winkel was dat, je zou er verdwalen.En Jaap maar wachten buiten bij de fiets, die dacht dat we nooit meer naar buiten zouden komen!!! We zitten nu op een hele rustige stadscamping. Vannacht de oordopjes maar in om het stadsverkeer niet te horen! Voor iedereen een mooi weekend. Voor de kinderen en kleinkinderen een knuffel en een dikke zoen!! Wij vermaken ons prima!