Dag 25

19 augustus 2015 - Koblenz, Duitsland

Knauscamping park   Koblenz    70 km.

Eindelijk weer WIFI, voor hoelang? Hopelijk heb ik de verhalen van afgelopen dagen een beetje op volgorde gezet! Met ons gaat alles prima. We hebben het altijd nog gezellig en genieten nog stads van onze vakantie. Elke dag is weer een verrassing waar we terecht komen. Het is nog steeds prima fietsweer, hoewel we s'ochtends langer onze jas en lange broek aan houden. Ook s'avonds koelt het sneller af. Hoewel we al vaker deze route hebben gefietst (naar Rome) en met de auto en caravan deze kant op zijn geweest, blijft het toch weer mooi om te zien. Er is veel te zien en horen om je heen! We zijn nu op een mooie maar drukke camping. Alles is goed verzorgt. Rond om ons heen staan veel kleine tentjes. Zo langzamerhand komen we steeds dichter bij Nederland. De komende 2 dagen hebben we nog wel wat campings langs de route, maar daarna wordt het weer zoeken. Dus het wordt weer even spannend! Hopelijk kan ik iedereen de komende dagen op de hoogte houden. En is dat niet zo, niet ongerust worden, we lopen niet in zeven sloten te gelijk. Maar het is wel fijn om te weten dat iedereen zo betrokken is. Voor iedereen lieve groetjes

1. Bea en Jacob:
    19 augustus 2015
    Gelukkig, eindelijk weer verhalen, we zijn weer op de hoogte.
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, groetjes vanuit Otterlo
  2. Marjan brouwer:
    19 augustus 2015
    Blij dat we weer jullie avondturen kunnen lezen !nou bikkels genieten jullie mr lekker van het snitselparadijs en op naar de het land van de stampotten!
  3. Monique fred stijn en jurren:
    Hoi luitjes,

Wij lezen jullie verhaaltjes met veel plezier, het is ook fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat en nog veel plezier beleven aan de fiets tocht. Wij doen jullie het niet na
    Nog veel plezier en vele lieve groeten en dikke kussen van ons tot gauw
  4. Ester:
    19 augustus 2015
    Geniet er nog even van, erg leuk om te lezen!! Knapperds.
  5. Carolien:
    Gelukkig horen weer wat
    Nog fijne dagen gewenst..
  6. Philip en Joke:
    20 augustus 2015
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij vinden het fijn om te zien dat jullie plezier hebben en dat het jullie goed gaat.
    Succes met de laatste lootjes
    Groetjes van Philip en Joke
  7. Jeannette Aalten:
    20 augustus 2015
    Hallo toppers
    Ook vanuit Frankrijk lezen we jullie verhalen, we hebben lekker warm. Zo te lezen zijn jullie eerder thuis, tot volgende week. Groetjes André , Rens , Sieb en jeannette