Reacties
Reacties 1 - 50 van 140
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Elly | Fijn dat jullie weer thuis zijn, vond het erg leuk… | 28 aug. '15 |
| Beeltje Willemsen | Heerlijk dat jullie weer thuis zijn, en dit hebben… | 25 aug. '15 |
| Nettie en Jan | Welkom thuis we hebben van jullie reisverslagen genoten!… | 24 aug. '15 |
| Ester | Welkom thuis en maar weer mooi voor elkaar! ;-) | 24 aug. '15 |
| Anno | Mooi dat jullie weer veilig thuis zijn Gr. Mia en… | 23 aug. '15 |
| Félice | Welkom thuis met de herinneringen aan een boeiende… | 23 aug. '15 |
| Martine | Welkom thuis! | 23 aug. '15 |
| Henk westera | welkom thuis in Renkum.wat hebben jullie weer veel… | 23 aug. '15 |
| Carolien | oei Het is bijna voorbij. Nog een fijne reis naar… | 23 aug. '15 |
| Pa en ma bennekom | Nou nou nu al voorbij. Mare. Pst. Ff onderons bedje… | 23 aug. '15 |
| Ben en nelie | Hoi Kanjers, Wat hebben jullie gefietst , en veel… | 23 aug. '15 |
| Renate | Een topprestatie! Lekker straks weer in jullie eigen… | 22 aug. '15 |
| Bea en Jacob | Chapeau, nog even het laatste stukje... en dan ...opnieuw… | 22 aug. '15 |
| Ria Brouwer | Hartelijk dank voor de mooie reisverhalen en de prachtige… | 22 aug. '15 |
| Monique | Succes met de laatste loodjes! | 22 aug. '15 |
| Drees | Ik heb genoten van jullie verslagen Welkom thuis. | 22 aug. '15 |
| Beeltje Willemsen | Wat fijn met zo,n camping, dat zal een luxe zijn!… | 21 aug. '15 |
| Félice | Gelukkig lees ik dat jullie vandaag een mooie tocht… | 20 aug. '15 |
| Carolien | Lekker slapen op het slaapmatje. Na veel regen is… | 20 aug. '15 |
| Anno | Nog een klein stukje ,op de kaart, en jullie zijn… | 20 aug. '15 |
| Jeannette Aalten | Hallo toppers Ook vanuit Frankrijk lezen we jullie… | 20 aug. '15 |
| Philip en Joke | Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij vinden het fijn… | 20 aug. '15 |
| Carolien | Gelukkig horen weer wat Nog fijne dagen gewenst.. | 19 aug. '15 |
| Ester | Geniet er nog even van, erg leuk om te lezen!! Knapperds. | 19 aug. '15 |
| Monique fred stijn en jurren | Hoi luitjes, Wij lezen jullie verhaaltjes met veel… | 19 aug. '15 |
| Marjan brouwer | Blij dat we weer jullie avondturen kunnen lezen !nou… | 19 aug. '15 |
| Bea en Jacob | Gelukkig, eindelijk weer verhalen, we zijn weer op… | 19 aug. '15 |
| Renate | Ik heb de verhaaltjes voor het slapengaan gemist!… | 18 aug. '15 |
| Nettie en Jan | Jullie hebben ons wel in spanning gehouden, maar zoals… | 18 aug. '15 |
| Ria Brouwer | Wat fijn dat we weer wat hebben gehoord en dat het… | 18 aug. '15 |
| Rinus en Tonny | Bedankt voor het bericht, fijn te lezen dat alles… | 18 aug. '15 |
| Pa en ma bennekom | Oke dank je wel voor de info | 18 aug. '15 |
| Beeltje Willemsen | En heeft het geonweerd?het zal best wel mooi zijn… | 17 aug. '15 |
| Pa en ma bennekom | Nou ik fiets wel. Maar niet veder als wageningen.… | 16 aug. '15 |
| Sol | Zo blij dat jullie verstandig zijn om het juiste te… | 16 aug. '15 |
| Carolien | Mooie foto s. Lekker toch om even in een trein te… | 14 aug. '15 |
| Carolien | Ik fiets niet, maar kijk wel mee ook goed | 14 aug. '15 |
| Marjan brouwer | Leuk en mooi hoor zo n ritje langs de rijn bikkels!… | 13 aug. '15 |
| Elly | Goeie reis terug!! | 13 aug. '15 |
| Elly | Wat een prachtige foto's/land | 13 aug. '15 |
| Félice | De foto's laten zien dat jullie veel mooi's… | 13 aug. '15 |
| Nico Tonny | Wat is het schitterend daar!!! Jullie doen het toch… | 12 aug. '15 |
| Beeltje Willemsen | Fijn dat jullie ook zo genieten,GEWELDIG, dit hebben… | 12 aug. '15 |
| Beeltje Willemsen | Ja, voor jullie ook een fijne nachtrust,lekker uitrusten.tjonge,wat… | 12 aug. '15 |
| Piet en Wil | Het eindpunt bereikt, gefeliciteerd. Doe nu maar rustig… | 12 aug. '15 |
| Carolien | Spannend allemaal en knap wat jullie doen | 12 aug. '15 |
| Carolien | Geweldig en verstandig Doe maar lekker rustig aan. | 12 aug. '15 |
| Willy | Hier zijn jullie dus vaker geweest ,het is er prachtig… | 12 aug. '15 |
| Nico-Wil Hoogteijling | Gefeliciteerd met deze prestatie! Wat fijn dat dit… | 12 aug. '15 |
| Rinus & Tonny | Gefeliciteerd met het bereikte doel. Dat is wel een… | 11 aug. '15 |
1 2 3 Volgende »

- Elly: Fijn dat jullie weer thuis…
- Beeltje Willemsen: Heerlijk dat jullie weer…
- Nettie en Jan: Welkom thuis we hebben van…
- Ester: Welkom thuis en maar weer…
- Anno: Mooi dat jullie weer veilig…
Alle reacties »