Reacties

Reacties 1 - 50 van 140

Naam Reactie Datum
Elly Fijn dat jullie weer thuis zijn, vond het erg leuk… 28 aug. '15
Beeltje Willemsen Heerlijk dat jullie weer thuis zijn, en dit hebben… 25 aug. '15
Nettie en Jan Welkom thuis we hebben van jullie reisverslagen genoten!… 24 aug. '15
Ester Welkom thuis en maar weer mooi voor elkaar! ;-) 24 aug. '15
Anno Mooi dat jullie weer veilig thuis zijn Gr. Mia en… 23 aug. '15
Félice Welkom thuis met de herinneringen aan een boeiende… 23 aug. '15
Martine Welkom thuis! 23 aug. '15
Henk westera welkom thuis in Renkum.wat hebben jullie weer veel… 23 aug. '15
Carolien oei Het is bijna voorbij. Nog een fijne reis naar… 23 aug. '15
Pa en ma bennekom Nou nou nu al voorbij. Mare. Pst. Ff onderons bedje… 23 aug. '15
Ben en nelie Hoi Kanjers, Wat hebben jullie gefietst , en veel… 23 aug. '15
Renate Een topprestatie! Lekker straks weer in jullie eigen… 22 aug. '15
Bea en Jacob Chapeau, nog even het laatste stukje... en dan ...opnieuw… 22 aug. '15
Ria Brouwer Hartelijk dank voor de mooie reisverhalen en de prachtige… 22 aug. '15
Monique Succes met de laatste loodjes! 22 aug. '15
Drees Ik heb genoten van jullie verslagen Welkom thuis. 22 aug. '15
Beeltje Willemsen Wat fijn met zo,n camping, dat zal een luxe zijn!… 21 aug. '15
Félice Gelukkig lees ik dat jullie vandaag een mooie tocht… 20 aug. '15
Carolien Lekker slapen op het slaapmatje. Na veel regen is… 20 aug. '15
Anno Nog een klein stukje ,op de kaart, en jullie zijn… 20 aug. '15
Jeannette Aalten Hallo toppers Ook vanuit Frankrijk lezen we jullie… 20 aug. '15
Philip en Joke Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij vinden het fijn… 20 aug. '15
Carolien Gelukkig horen weer wat Nog fijne dagen gewenst.. 19 aug. '15
Ester Geniet er nog even van, erg leuk om te lezen!! Knapperds. 19 aug. '15
Monique fred stijn en jurren Hoi luitjes, Wij lezen jullie verhaaltjes met veel… 19 aug. '15
Marjan brouwer Blij dat we weer jullie avondturen kunnen lezen !nou… 19 aug. '15
Bea en Jacob Gelukkig, eindelijk weer verhalen, we zijn weer op… 19 aug. '15
Renate Ik heb de verhaaltjes voor het slapengaan gemist!… 18 aug. '15
Nettie en Jan Jullie hebben ons wel in spanning gehouden, maar zoals… 18 aug. '15
Ria Brouwer Wat fijn dat we weer wat hebben gehoord en dat het… 18 aug. '15
Rinus en Tonny Bedankt voor het bericht, fijn te lezen dat alles… 18 aug. '15
Pa en ma bennekom Oke dank je wel voor de info 18 aug. '15
Beeltje Willemsen En heeft het geonweerd?het zal best wel mooi zijn… 17 aug. '15
Pa en ma bennekom Nou ik fiets wel. Maar niet veder als wageningen.… 16 aug. '15
Sol Zo blij dat jullie verstandig zijn om het juiste te… 16 aug. '15
Carolien Mooie foto s. Lekker toch om even in een trein te… 14 aug. '15
Carolien Ik fiets niet, maar kijk wel mee ook goed 14 aug. '15
Marjan brouwer Leuk en mooi hoor zo n ritje langs de rijn bikkels!… 13 aug. '15
Elly Goeie reis terug!! 13 aug. '15
Elly Wat een prachtige foto's/land 13 aug. '15
Félice De foto's laten zien dat jullie veel mooi's… 13 aug. '15
Nico Tonny Wat is het schitterend daar!!! Jullie doen het toch… 12 aug. '15
Beeltje Willemsen Fijn dat jullie ook zo genieten,GEWELDIG, dit hebben… 12 aug. '15
Beeltje Willemsen Ja, voor jullie ook een fijne nachtrust,lekker uitrusten.tjonge,wat… 12 aug. '15
Piet en Wil Het eindpunt bereikt, gefeliciteerd. Doe nu maar rustig… 12 aug. '15
Carolien Spannend allemaal en knap wat jullie doen 12 aug. '15
Carolien Geweldig en verstandig Doe maar lekker rustig aan. 12 aug. '15
Willy Hier zijn jullie dus vaker geweest ,het is er prachtig… 12 aug. '15
Nico-Wil Hoogteijling Gefeliciteerd met deze prestatie! Wat fijn dat dit… 12 aug. '15