Dag 28

22 augustus 2015 - Wesel, Duitsland

e

Camping: Grav-Insel in Wesel    77.2 km.

Om echt heel veel meer km. te maken is niet gelukt. we willen voor morgen, de laatste dag ook nog wat kilometers over houden. We gaan morgen langs de rechterkant van de Rijn naar huis fietsen. Dan zit het er weer op, wat gaat de tijd toch snel. Zo sta je s'ochtends om 7 uur je tent in te pakken, om het vervolgens rond half vier weer op te zetten. Maar morgen gaat de tent weer voor een tijdje naar zolder! We hebben weer genoten van de vakantie. Wat was de route naar Wilderswil prachtig, veel klimwerk maar het was de moeite meer dan waard! Zeker al die mooie wijndorpen, wie weet gaan we daar nog een keer terug. De route wordt zeker niet van de computer gewist! En de Saar route, echt prachtig, voor mensen die niet zo lang van huis willen zijn, zeker de moeite waard! Nu staan we op een camping, zo groot, het is een dorp op zich! Gelukkig maar voor een nachtje, want het is wel erg luidruchtig, hopelijk kunnen we vannacht slapen. Even overzicht van de routes die we gefietst hebben:

Renkum-Roermond: gemaakt op route you

Roermond-Trier: Groene wegen naar de Middellandse zee. Ben v. Kan en Boudewijn v.d. Vlist

Trier-Mittersheim: Saar route van BikeLine

Mittersheim-Rouffach: Onbegrends fietsen naar Rome van Paul Benjamins

Rouffach- Sonzeboz: Route van Amsterdam naar Venetie van Paul Benjamindse

Sonzeboz- Biel: Met de trein

Biel- Interlaken: Aare route van Zwitser Mobility nr. 8

Naar camping Oberei Wilderwil de fietsbordjes gevolgd

Terug reis: Interlaken oost-Basel  met de trein

Basel- Renkum: Vanaf Basel r. kant van de Rijn naar Rinau

Rinau-Wesel:  l.kant van de Rijn gevolgd

Wesel- Renkum  r. kant van de Rijn gevolgd

Voor iedereen een goede nachtrust toegewenst!!!!!

1. Drees:
    22 augustus 2015
    Ik heb genoten van jullie verslagen Welkom thuis.
  2. Monique:
    22 augustus 2015
    Succes met de laatste loodjes!
  3. Bea en Jacob:
    22 augustus 2015
    Chapeau, nog even het laatste stukje... en dan ...opnieuw plannen maken! Groetjes
  4. Renate:
    22 augustus 2015
    Een topprestatie! Lekker straks weer in jullie eigen tent in Renkum am Rhein. Succes nog de laatste kilometers.
  5. Ben en nelie:
    Hoi Kanjers,

Wat hebben jullie gefietst , en veel moois gezien , en dan de mooie foto,s niet te vergeten. En er zitten ondertussen heel wat kilometers in de benen., maar jullie doel is bereikt en dat was zwitserland .
    Het is te gek, en dan nu op weg naar huis, we wensen jullie ook nog de laatste veilige kilometers toe.
    En dan thuis alles wat je lief is weer om je heen , en dat is een heerlijk gevoel. En dan bij komen en praten over de mooie reis.

Groetjes van Bernhard en Nelie
  6. Pa en ma bennekom:
    23 augustus 2015
    Nou nou nu al voorbij. Mare. Pst. Ff onderons bedje geurt. Heeft wel gelijk. Wie doet er nou handschoenen aan an voeten maar
    Maar toch ondanks. Dat knap werk verrichten ga mij niet lukken. Gefeliciteert jabegeri
  7. Carolien:
    23 augustus 2015
    oei Het is bijna voorbij.
    Nog een fijne reis naar huis.

Heel geweldig dat het zo mooi is om te volgen.
  8. Henk westera:
    23 augustus 2015
    welkom thuis in Renkum.wat hebben jullie weer veel gezien. leuk om dit op deze manier allemaal mee te beleven