Dag 26

20 augustus 2015 - Keulen, Duitsland

Camping Berger in  Keulen   95.7 km.

Vanochtend om 7.30 op de fiets. Het is weer een mooie route. We komen door mooie plaatsen zoals: Andernach, Remagen, Bon. Mooi weer, en de fietspaden zijn voor het grootste deel heel goed. Op een paar delen na, veel last van boomwortels dus hop, hop. We zijn nu op een goed verzorgde camping, met zelfs een eigen douche,wastafel en toilet ruimte. Wat een luxe na de campings die we eerder langs de rijn route hebben gehad. We drinken nu nog even wat lekkers en dan gaan we weer op ons slaapmatje. Welterusten!!!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anno:
    20 augustus 2015
    Nog een klein stukje ,op de kaart, en jullie zijn alweer terug.
    Doe voorzichtig het laatste deel,en kijk goed uit .
    Gr. Vanuit zonnig Wageningen Mia en Anno
  2. Carolien:
    20 augustus 2015
    Lekker slapen op het slaapmatje.
    Na veel regen is het nu weer prachtig weer
    Groeten en lekker naar huis fietsen.
  3. Félice:
    20 augustus 2015
    Gelukkig lees ik dat jullie vandaag een mooie tocht hadden, wel met boomwortels, maar ja die hebben we hier ook. Maar vooral prettig om een echte camping te treffen en niet een restje gras, waar geen sta-caravan kon staan. Het einde nadert, ruiken jullie de stal al? Het weer blijft goed, dus geniet die laatste etappes. Paul en Félice.
  4. Beeltje Willemsen:
    21 augustus 2015
    Wat fijn met zo,n camping, dat zal een luxe zijn! Jullie komen steeds dichterbij, wel voorzichtig doen hoor, als je over die wortels of stronken kukelt,nou lieve mensen, slaap lekker hoor kanjers xxxxx
  5. Ria Brouwer:
    22 augustus 2015
    Hartelijk dank voor de mooie reisverhalen en de prachtige foto's.
    Ik keek er elke dag naar uit en zal het missen.
    Gelukkig kan ik jullie weer live spreken en zien, dat heeft toch ook wat! Een goede thuisreis.