Dag 17

11 augustus 2015 - Wilderswil, Zwitserland

Campng Oberei   Wilderswil    Met de trein: ?  Wandelend:  ± 8 km.

Wat hebben we genoooooooten vandaag!!!!!!!!!!! Vannacht geregend, ik heb niets gehoord, of ik ook geslapen heb! Vaochtend bewolkt, eerst nog even twijfelen zullen we???? We doen het toch, en zeker geen spijt, prachtig weer!  Wat een utzichten!!!!! Wat is het hier MOOI !!!!!!!!! Wat doet Zwitseland toch met mij? Wat zou ik hier graag wat langer vertoeven!!! Maar dan is ons vakantiegeld wel erg snel op! En we moeten nog naar huis!  Volgende keer toch maar met een volgeladen caravan, als we gezond mogen blijven.  We hebben besloten om morgen van Interlaken naar Basel met de trein te doen. Zwitserland is geen land om op goed geluk een route te gaan fietsen. De bergen kunnen zo steil zijn, dat het heel veel energie kan kosten. Dat moeten we niet willen op onze leeftijd, we moeten ook kunnen genieten!!  Op naar een ander avontuur langs de Rijn!

Voor iedereen lieve groeten en een kus en een knuffel voor onze kinderen ( daar horen natuurlijk ook onze schoonkinderen bij!) en kleinkinderen van ons vier!!!!!!!

1. Bea en Jacob:
    11 augustus 2015
    Bestemming bereikt, zeker een felicitatie waard. Leuk om al de verhalen te lezen, en fijn dat het weer nu toch beter is. Nog heel veel plezier daar in Zwitserland, geniet nog even voordat jullie aan de terugreis beginnen.. Groetjes van Jacob en Bea
  2. Maaike, Jan Philip en Jonas:
    11 augustus 2015
    Lieve oma en opa, gefeliciteerd met het bereiken van jullie bestemming. Ik vind het leuk om voor het slapen gaan jullie verhaaltjes te horen, dat is een keer wat anders dan Dino verhaaltjes!!! Doe alle diertjes onderweg de groeten!! Behalve wespen, daar moet je hard voor wegfietsen! Ik mis jullie, goeie reis terug. Dikke kus Jonas
  3. Nico-Wil Hoogteijling:
    12 augustus 2015
    Gefeliciteerd met deze prestatie! Wat fijn dat dit is gelukt. We wensen jullie weer een heel goede en mooie terugreis; Basel is ook leuk om rond te kijken. Er rijdt een tram(gewoon ov) en daarmee kan je de stad rondrijden. Was toen (15 jaar geleden!!) heel leuk. Groeten Nico en Wil
  4. Willy:
    12 augustus 2015
    Hier zijn jullie dus vaker geweest ,het is er prachtig dat is weer gehaald, Zwitserland is mooi nu de terug reis doe rustig aan en neem geen risico, Groetjes en veel plezier terug.
  5. Carolien:
    Geweldig en verstandig
    Doe maar lekker rustig aan.
  6. Piet en Wil:
    12 augustus 2015
    Het eindpunt bereikt, gefeliciteerd.
    Doe nu maar rustig aan want jullie hoeven toch geen medaille meer, want die gaan toch in een doosje.
    En nu een reisje langs de rijn rijn......., succes, piet en wil.
  7. Beeltje Willemsen:
    12 augustus 2015
    Fijn dat jullie ook zo genieten,GEWELDIG, dit hebben jullie weer berijkt, toppieXxx
  8. Sol:
    16 augustus 2015
    Zo blij dat jullie verstandig zijn om het juiste te doen en niet het gevaar op te zoeken. Ken je grenzen, willen jul allemaal heelhuids trg. Geniet ervan en wij genieten op afstand mee :-)