Dag 18 Dreilander-Camping. Neuenburg

12 augustus 2015 - Neurenberg, Duitsland

Vanochtend op de trein van Interlaken naar Basel. Een paar uur in de trein gezeten. Om de fietsen de trein in te plaatsen ging prima!  Nu zijn we weer in Duitsland, 41 km langs de Rijn gefietst. Heel anders dan de Bergen in Zwitserland. Ffffff wennen weer. We zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt om met de trein te gaan, het is warm! Het kost veel teveel energie om op de fiets te klimmen en dalen. Het ging om een route van zo'n kleine 150 km. Hoeveel km. de trein heeft afgelegd weet ik niet. Morgen belooft het weer warm te worden, dus vroeg op staan en zorgen dat we rond enen op de camping zijn. Voor iedereen een fijne nachtrust!!!

1. Beeltje Willemsen:
    12 augustus 2015
    Ja, voor jullie ook een fijne nachtrust,lekker uitrusten.tjonge,wat zijn jullie al ver zeg! Gefeliciteerd, en een dikke knuffel, ik hou van jullie xxxxx
  2. Félice:
    13 augustus 2015
    De foto's laten zien dat jullie veel mooi's en veel afwisselende landschappen hebben gezien. Hoe zwaar het fietsen soms was blijkt uit de reisbeschrijvingen en de beslissing om per trein terug naar Bazel te gaan. Grindelwald riep bij ons dierbare herinneringen op. Vakantie met mijn ouders en later een skivakantie. Veel plezier op de terugtocht en hopelijk goed weer. Paul en Félice.
  3. Elly:
    13 augustus 2015
    Goeie reis terug!!
  4. Carolien:
    14 augustus 2015
    Mooie foto s.
    Lekker toch om even in een trein te zitten.