Dag 20 14-08-2015

14 augustus 2015 - Seltz, Frankrijk

Dag 20   Camping:  Les Bords Du Rhin      in Seltz      91 km. geen wifi

Flinke onweer, wind en regenbuien later op de avond. Dan voel je,je wel kwetsbaar in  je tentje. Het was gelukkig redelijk snel  weer over gewaaid. De hele dag is het droog gebleven op een enkel spatje na.  De zon bleef achter de wolken,  bij aankomst op de camping heeft hij zich even laten zien. Aan de Franse kant gebleven.  Van de 91 km. die we hebben gefietst hebben we maar zo’n kleine 2 km. de Rijn gezien.  Eerst langs het kanaal Rhone du Rin, een mooi fietspad, we kunnen de spurt erin houden. Hier lijkt wel Nederland. Daarna de stad Strasbourg door, hierna komen we door verschillende mooie dorpjes. En zien nu regelmatig aan de rechterkant de heuvels van Zwarte woud liggen. Jaap en Riek koken eten onder een afdak  waar tafels en banken staan. Dat is even wat gemakkelijker dan de manier waarop dagelijks gekookt wordt. Als we lekker zitten te smikkelen van onze warme hap, begint het zachtjes te regenen. Even lijkt het erop dat het voorlopig niet droog wordt. Op het moment dat ik dit schrijf zitten Jaap en ik  in de tent, en houd het op met regenen.  We besluiten op zoek te gaan naar een kopje  cappacino., en dan naar bed!  Morgen weer een nieuwe dag! Weer een verassing. Lieve groeten van ons vier!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl