Dag 19 13-08-2015

13 augustus 2015 - Rhinau, Frankrijk

Camping Fermes des Tuileries   81.4 km. Prachtige fietsdag gehad ondanks de hitte. In de Duitsland langs de Rijn gebleven. Door een prachtig natuurgebied gefietst. Ellenlange, zand en grintpaden. toch verveelde het niet. Gelukkig veel in bosgebied, dus niet zoveel last van de warmte. We hebben toch de keus laten vallen op een camping aan de franse kant. De laatste camping in Duitsland was in een soort Disneypark. Nou daar zijn we nu toch echt te oud voor!!!. De grens van Duitsland en Frankrijk ligt precies midden in de Rijn. Dus we hebben voorlopig nog de keus tussen beide landen. De lucht begint nu langzaam dicht te trekken, Is er onweer opkomst ??? We wachten maar af! Welterusten allemaal!

1. Marjan brouwer:
    13 augustus 2015
    Leuk en mooi hoor zo n ritje langs de rijn bikkels! Dr is een liedje van mr die zullen jullie al wel uit volle borst hebben gezongen!groetjes uuuuut bennekomcity
  2. Carolien:
    14 augustus 2015
    Ik fiets niet, maar kijk wel mee ook goed
  3. Pa en ma bennekom:
    16 augustus 2015
    Nou ik fiets wel. Maar niet veder als wageningen. Renswoude.
    Maar in Wageningen. Ken je ook langs de Rijn. Maar da's anders natuurlijk Maar ja wat zal ik zeggen tie zo gewoon eigenlijk. Dat jullie zo ver fietsen. Wel knap hoor. Misschien moet de volgende keer. Renkum aan de Rijn proberen hahaha. Nou alle gekheid op een stokje. Knap gedaan hoor. Ik doe het jullie niet na nog een goeie reis. Voor de rest die jullie nog moeten groetjes. Uit. Halderpark
  4. Beeltje Willemsen:
    17 augustus 2015
    En heeft het geonweerd?het zal best wel mooi zijn zo langs de Rijn! Wat een kanjers zijn jullie toch xxxx