Dag 23

17 augustus 2015 - Oppenheim, Duitsland

Camping: Dag recreatie      Oppenheim  71 km.

Ja, wat moet ik van de route zeggen? Het valt ons echt een beetje tegen! Vandaag wel wat meer van de Rijn gezien. En op het moment dat denken vlak langs de Rijn te gaan fietsen is er een omleiding. We moeten 4.9 km. om fietsen. Wat wel weer de afleiding is dat we in de Wijn velden terecht komen. Van de beheerder camping kregen vanochtend voor ons ieder een sneetje brood! Voor onze mannen wel erg weinig, en bestelden bij de koffie ook maar een broodje frikandel (gehaktbal) Wij dames hielden het maar bij een broodje marmalade en kaas. De camping waar we nu zijn blijkt alleen voor vaste staanplaatsen te zijn. Het restaurant  ziet er wel aardig uit. Zij geven ook de toestemming om de tent op te zetten op het bijgelegen “grasveld”. Het is bedoeld voor dagrecreatie. Hopelijk komt de Polizei ons vannacht niet uit de tent halen. En is het wel zo, nou dan hebben we dat ook eens mee gemaakt!! Als ze dan maar helpen de tent op te breken!! Ha, ha, ha. Douchen kan ook wel, maar dan een koude!!! Daar bedanken wij oudjes voor! En we blijven niet alleen, er komen 3 tentjes bij ons staan. Wat betreft de campings langs de route is het treurig gesteldt. Wel benieuwd welke verrassingen  morgen weer  op ons pad komen!!!  Maken jullie maar geen zorgen om ons!!!!! Wij redden ons wel met ons vieren!!!!!! We houden het gezellig!!! Lieve groetjes voor iedereen, en een knuffel en een zoen voor onze kinderen en kleinkinderen  van ons vieren!!!