Zwitserland

16 juli 2015 - Renkum, Nederland

Wat gaat de tijd toch snel!!  Het is alweer zover!  Op 26 juli vertrekken voor de derde keer met z'n vieren op de fiets. Het bewijs dat we heel plezier hebben samen en aan elkaar gewaagd zijn!!

Deze keer naar Zwitserland, waar we gaan genieten van de Top of Europe ofwel de Jungfrau Joch. In Wilderswil een dorpje wat uitzicht bied op de Jungfrau hebben Jaap en ik voor 14 jaar terug een fantastische vakantie beleefd. Nu willen we samen met Geurt en Riek herinneringen ophalen.

Hopelijk is het zonnetje ons goed gezind, want de weersomstandigheden zijn vrijwel gelijk aan Nederland. En zoals we allemaal weten is het hier niet altijd vakantie weer. Alhoewel we de laatste tijd niets te klagen hebben. We fietsen eerst naar Duitsland (Trier) daarna via Frankrijk naar Zwitserland. Daarna een aantal dagen genieten van de mooie bergen en via de Rijn route weer terug naar Renkum.

Na jarenlang op een Koga Myata hebben gefietst ben ik sinds kort in bezit van een nieuwe E Bike  Flyer. Voor mij een fantastische fiets, dus ik vertrouw erop dat hij mij brengt waar hij ook gemaakt wordt. (Zwitserland) En hopelijk kan ik iedereen die belangstelling heeft voor ons reisverslag weer mooie verhalen vertellen. Groeten van ons vieren!

1. Ria Brouwer:
    19 juli 2015
    Heel veel fietsplezier samen en kom gezond weer thuis.
    Leuk om het weer te volgen!
  2. Riek en geurt:
    Mooi verhaal Bep
  3. Rinus & Tonny:
    20 juli 2015
    Samen een fijne en veilige fietstocht gewenst!
    Leuk om jullie fietsreis weer te volgen.
    groetjes
  4. Nettie en Jan:
    20 juli 2015
    Prachtig om jullie reis wederom te beleven, doe voorzichtig aan heb veel plezier van je Flyer en laat Jaap het kalm aan doen op zijn "gewone" fiets(met aanhanger)
  5. Sjoerd Oldenboom:
    Heel veel plezier.
    Ik blijf dit zeker volgen
  6. Ben en nelie:
    Bep en Jaap,
    we wensen jullie een hele fijne veilige fietstocht toe.
    En kijken uit na de berichten, spannend hoor.
  7. Bea en Jacob:
    25 juli 2015
    Hallo Luitjes, hopelijk wordt het weer iets beter zodat het begin niet te nat wordt. We wensen jullie een fijne fietsvakantie met leuke gebeurtenissen onderweg. We blijven jullie volgen. Groetjes
  8. Pa en ma bennekom:
    26 juli 2015
    Veel fietsplezier als ik tijd heb kom ik fff langs.