Zwitserland

16 juli 2015 - Renkum, Nederland

Wat gaat de tijd toch snel!!  Het is alweer zover!  Op 26 juli vertrekken voor de derde keer met z'n vieren op de fiets. Het bewijs dat we heel plezier hebben samen en aan elkaar gewaagd zijn!!

Deze keer naar Zwitserland, waar we gaan genieten van de Top of Europe ofwel de Jungfrau Joch. In Wilderswil een dorpje wat uitzicht bied op de Jungfrau hebben Jaap en ik voor 14 jaar terug een fantastische vakantie beleefd. Nu willen we samen met Geurt en Riek herinneringen ophalen.

Hopelijk is het zonnetje ons goed gezind, want de weersomstandigheden zijn vrijwel gelijk aan Nederland. En zoals we allemaal weten is het hier niet altijd vakantie weer. Alhoewel we de laatste tijd niets te klagen hebben. We fietsen eerst naar Duitsland (Trier) daarna via Frankrijk naar Zwitserland. Daarna een aantal dagen genieten van de mooie bergen en via de Rijn route weer terug naar Renkum.

Na jarenlang op een Koga Myata hebben gefietst ben ik sinds kort in bezit van een nieuwe E Bike  Flyer. Voor mij een fantastische fiets, dus ik vertrouw erop dat hij mij brengt waar hij ook gemaakt wordt. (Zwitserland) En hopelijk kan ik iedereen die belangstelling heeft voor ons reisverslag weer mooie verhalen vertellen. Groeten van ons vieren!