1e dag 26 juli 2015

26 juli 2015 - Horst, Nederland

Camping Gortmeule in Horst  Brabant     82 km.

Het is goed vertoeven in het Brabantse land. Heel hartelijk ontvangen op de camping met koffie en zelfgemaakte vlaai. Dat smaakte na zo'n fietstochtje. De fietstocht gemaakt door Geurt  was heel mooi. We hebben wel vaker naar het zuiden gefietst, maar nu toch weer grotendeels op wegen waar we nooit zijn geweest. Dus Geurt je mag het vaker doen! Het was prachtig weer om te fietsen, wel veel wind, maar het was te doen. Maar eenmaal de tent geplaatst, begint het zachtjes te REG...............enen. Maar we zitten droog in de schuur wat gebruikt wordt voor recreatie. Hopelijk wordt het beter weer zoals de weerman belooft heeft!!!! We beginnen nu in te zakken, dus we duiken zo de tent in. Foto's komen nog als we betere ontvangst hebben van internet. Groetjes uit regenachtig Horst.

1. Monique:
    26 juli 2015
    Fijn de eerste dag zonder regen!
    Zet hem op
  2. Pa en ma bennekom:
    26 juli 2015
    Dat zijn aardig wat kilometers

Nou lekker slapen. En morgen weer. Verder. .
  3. Renate:
    26 juli 2015
    Heel veel succes deze reis! Het gaat jullie vast weer lukken. Zonnige voorspoed toegewenst. Ik kijk al uit naar jullie reisverhalen. Groetjes Renate
  4. Sol:
    26 juli 2015
    Hi buv, super gedaan hoor en 1e dag ver gekomen vind ik. have fun and lost of sun
  5. Henk Ria:
    26 juli 2015
    jullie een goede reis en goed weer
  6. Ester:
    27 juli 2015
    Zet m op!!! Nog een paar daagjes regen en dan..... Trots op jullie!
  7. Nettie en Jan:
    27 juli 2015
    Het zal beter weer moeten worden, alleen al voor jullie kanjers!
    Zijn benieuwd naar de volgende brief.
  8. Marjan brouwer:
    27 juli 2015
    Vuuul succes met lekker zonnetje erbij zou fijn zijn zet hem op he bikkels!
  9. Beeltje Willemsen:
    27 juli 2015
    Zo daar beginnen jullie weer, spannend hoor! De kop is af! Veel succes kanjers, trots op jullie hoor ! Xxxx
  10. Henk Ria:
    28 juli 2015
    Waar fietsen jullie nu,kan alleen de eerste dag maar lezen
    Hoop dat jullie beter weer hebben dan hier erg veel regen
    gr Henk Ria
  11. Elly:
    28 juli 2015
    veel succes met de verdere reis, leuk!
  12. Elly:
    28 juli 2015
    veel plezier en geniet ervan!
  13. Carolien:
    29 juli 2015
    Ritjes maken is Geurt de beste in.
    Als ik dit schrijf is het woensdagmorgen en hebben we onweer, maar dat gaat voorbij.
    Alsnog de groeten.
  14. Ben en nelie:
    30 juli 2015
    Hoi Be. Ja. Geu.Riek.
    Wat zijn jullie toch super kanjers , jullie gaan er weer helemaal voor.
    En dan voor jou Jaap, nog maar net de vierdaagse achter de rug en al weer op de pendalen .Niet te geloven...
    Hopelijk gaat het weer beter worden want daar zitten we allemaal op te wachten, maar het komt eraan hoor.
    We wensen jullie heel veel fiets plezier, den geniet ervan.