Dag 2 27-07- 2015

27 juli 2015 - Herten, Nederland

Ossacamping in Herten      52km.

Rond 7.45u verlaten het idyllische kampeerplekje (appelbongerd) en gaan ontbijten in de boerenschuur. Alle vier goed geslapen, wel af en toe wakker van de tikkende regen op het tentdoek. We vertrekken om 8.45u. Het is zwaar bewolkt en er staat veel wind. We hopen dat de wind de regen verdrijft. Dus niet!!!  We krijgen de nodige kleine buitjes, en worden wel nat maar zijn even snel weer droog van de harde wind. Voor de heren is het best bikkelen, wij dames hebben het veel gemakkelijker met onze E Bikes. Deze rit is niet zo lang, want de eerst volgende camping is 75 km. verderop. Die km. bewaren we voor morgen, want om nu met deze wind 125 km. te gaan fietsen voelen we weinig voor. De camping stelt weinig voor en is zeer rustig, er staan maar weinig mensen dus we hebben plek genoeg! We blijven hopen op beter weer!! Vandaag geen WIFI vanwege het weer en de uithoek waar we zitten, volgens de eigenaar van de camping. Lieve groeten voor iedereen!!!!!!!

1. Steffie en Appie:
    28 juli 2015
    luitjes heel mooie fotos,veel plezier,groetjesvan ons.
  2. Carolien:
    29 juli 2015
    Even wennen aan het weer, maar het gaat weer warmer worden.
    De foto s zijn mooi
    Doe maar lekker genieten
    Groeten
  3. Martine:
    29 juli 2015
    Zo de kop is er af. Succes!
  4. Henk Ria:
    Hallo allemaal
    Jullie verhaal weer gelezen,nog even het mooie weer komt eraan dan gaat alles weer beter.
    Mooie foto,s weer leuk om te zien kijk uit naar het volgende verhaal
    groetjes allemaal Henk Ria
  5. Anno:
    29 juli 2015
    Hoop dat jullie veel plezier beleven,maar dat gaat wel lukken denk ik.
    Groet en doe voorzichtig Anno en Mia