Dag 12 Camping Les Cigognes in Cernay

6 augustus 2015 - Cernay, Frankrijk

De dag begint al goed, Jaap zijn voorband staat leeg. Maar weer plakken. Onderweg doen we verschillende grote supermarkten aan om een nieuwe buiten en binnenband op de kop te tikken. gelukkig is het gelukt! Heel langzaam verlaten we het wijngebied, de dorpjes zijn ook moderner en veel minder toeristisch. Het is wel wat klimmen en dalen, maar veel minder intensief. De route is ook niet echt mooi te noemen. En we moeten nu opletten dat we niet verkeerd rijden. Dit stukje route tot aan Thann heeft Geurt gemaakt. Dus we zijn afhankelijk van de navigatie en de gekochte kaart. Maar het is warm!!!!!! Zeer Warm!!!!!! Het lijkt ons toch het verstandigste om de route niet te lang te maken. We zijn lekker op tijd op de camping, met zwembad! Als de tent is opgezet nemen we een duik, daar knappen we van op!! Morgen gaan we een uur eerder op weg, want het belooft weer warm te worden. O,ja ik moest van Geurt melden dat de konijnenkeutels nog niet op zijn!! Voor iedereen lieve groeten en een knuffel voor onze kinderen en kleinkinderen!!