Dag 13 Camping Les Lupins in Altkirch 50 km.

7 augustus 2015 - Altkirch, Frankrijk

100 mtr. gefietst en Pssssst, band van de BOB leeg. Zijn we daar een uur voor eerder opgestaan? Maar de klus is snel geklaard, en weer 100mtr. verder hebben we al weer de grootste pret. En zo gaat het de hele dag door, we lachen om.............. De mensen die de mannen kennen weten wel om welke grappen het gaat!!!! Maar er worden ook serieuze gesprekken gevoerd, en daaruit blijkt toch maar weer dat mannen van Mars en vrouwen van Venus komen !!!!!! Het is warm, maar we hebben regelmatig schaduw. En de route is weer prachtig!! De route die we fietsen(heenweg)hebben we uit 4 verschillende boekjes samen gesteld en zelf wat kleine routes tussen gevoegd Hij is boven onze verwachting bijzonder mooi! Rond half twee zijn we op de camping, met een prachtig zwembad. Eerst een lekker biertje en dan een duik in het koele water!! Wat eten betreft houden we het ook gemakkelijk vandaag, Een frietje staat op het menu. Morgen verwachten we in het heerlijke Zwitserland te zijn (voor mij althans). Iedereen bedankt voor de leuke reacties, het is fijn om te weten dat iedereen de reis met ons mee beleeft!. Lieve groeten voor allemaal, en alle kinders en kleinkinders van ons alle vier een knuffel!!

1. Monique:
    7 augustus 2015
    Alweer bijna in zwitserland!
    Leuk jullie ervaringen te lezen!
    Geniet ervan!
  2. Nettie en Jan:
    8 augustus 2015
    Allemachtig wat zullen jullie het heet hebben met 39 graden in Altkirch.
    Veel drinken hoor, want voor dat je het weet veranderen jullie in mummies... Mooie foto's van, zo te zien, goede (fiets)wegen.
    Dat jullie zo veel te lachen hebben is een teken dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden !!
  3. Renate:
    8 augustus 2015
    Zooooo kilometervreters........Jullie houden de moed er goed in, ondanks de lekke banden. Op naar Heidi en Peter in de Zwitserse bergen. Groetjes uit Bennekom en zet em op!
  4. Piet en Wil:
    8 augustus 2015
    We volgen jullie dagelijks Het is geweldig wat jullie doen.
    We zijn gisteren terug gekomen van een weekje passen op de boerderij in Otterlo. was ook heel fijn. Nog veel geluk en plezier voor de dagen die nog komen. Met ons gaat het heel goed. Veel liefs van Wil en Piet
  5. Félice:
    8 augustus 2015
    Stoere 4, Bijna in Zwitserland als ik dit schrijf, dus ruim 600 km gefietst in 2 weken. Veel leuke wegen en plaatsjes, heuvels en vlakke stukken, veel afwisseling in het weer en veel lekke banden. Kortom veel variatie. Is er een verklaring voor de lekke banden, spijkers gestrooid door vandalen of steenslag, of gewoon pech? Wij waren een paar dagen fietsen in Drenthe, in de omgeving van Spier, schitterende heidevelden, nog niet in bloei, vennen en afwisselende bossen. Een openbaring.
    Veel plezier op de volgende etappes, wat minder hitte, wat er geloof ik nog niet direct in zit. Gehard als jullie intussen zijn moet het wel lukken. Groeten Paul en Félice.
  6. Gerda van Roekel:
    9 augustus 2015
    Hallo luitje, zo te zien hebben jullie mooi weer , die band plakken is minder...groetjes Jan & Gerda...
  7. Carolien:
    10 augustus 2015
    Mooi om alle foto s te bekijken.