Dag 4 29-07-2015

29 juli 2015 - Stadtkyll, Duitsland

Camping Landal Wirftal  Stadtkyll  85.4 km.  Om 8 uur zitten we al op de fiets, opdat moment ziet het weer er gunstig uit. Maar nauwelijks een km. verderop worden we getrakteerd op een bergje van 15% en een flinke bui regen. Gelukkig blijft het blijft het deze dag bij een bui. Het eerste stuk van de de route is weer prachtig met veel vergezichten. Het blijft klimmen en dalen, er zitten fikse klimmetje bij zelfs eentje van 17%  De fietspaden zijn merendeel niet verhard en de omgeving is bosrijk. Op weg naar de Rurtalsperre en Urftalsperre raken we aan de praat met mensen die ook uit Renkum komen en zelfs dichtbij ons wonen. Wat een toeval! Als we de urftalroute volgen wordt de omgeving eentoniger. Het zonnetje is wel steeds aanwezig maar de wind is koud en gaat ons flink dwars zitten. En of we nu links of rechts om gaan we hebben hem steeds voorop de K..... Geurt trakteert ons regelmatig op konijnen keutels van de Veluwe. Lekker! Als we een pad moeten volgen met losse flinke stenen hebben we het voor vandaag helemaal gehad! We zijn dan ook blij dat we op de camping zijn. Morgen houden we het wat kilometers betreft wat rustiger. De was moet ook een keer worden gedaan. WIFI ontvangen blijft tot nog toe moeizaam! Hopelijk morgen beter. Liefs van ons vieren!!!!!

1. Henk Ria:
    31 juli 2015
    hallo allemaal
    Die konijnenkeutels geven energie, je moet ze ook eens lekker baken Geurt ook heel lekker joh haha
  2. Elly:
    31 juli 2015
    ondanks de wind en de regen, houd de moed erin.