Dag 5 30-07-2015

30 juli 2015 - Kyllburg, Duitsland

Camping Stadtkyll in Stadtkyll    55km.  Jullie willen het geloven of niet maar vanochtend moest Geurt ons wakker maken!!!! We hebben geslapen als een OS. We zullen het wel nodig gehad hebben. Het was vannacht koud en het is vandaag ook niet erg warm geworden. Er zijn wel wolkjes aan de lucht en er valt af en toe een spatje, maar de zon schijnt ook!!!. Geurt heeft vanochtend een schiet gebedje gedaan: " O, lieve Heer, je bent toch onze vrind, verlos ons toch van die harde wind "  Zou dit geholpen hebben? De route is mooi, en op een paar flinke, korte bergjes dalen we meer. We kunnen flink de vaart erin houden! Op de camping worden we verwelkomt door een spraakzame Nederlandse eigenaar. We krijgen een pilsje aangeboden en begint algauw de kok te promoten! Maar de boodschappen zijn al binnen dus we koken lekker zelf!! Het is wel heel prettig nu goede WiFi ontvangst te hebben, kan ik eindelijk de verhalen schrijven en hopelijk ook de foto's. Voor iedereen lieve groeten en een kus voor de kinderen en kleinkinderen!

1. Pa en ma bennekom:
    31 juli 2015
    Ow. Ja. Nou was maar gewoon in je tent gebleven nog fff met die regen en kou maar. Het wordt beter jullie zullen best veel ziende zon schijnt vandaag. Dan kunnen jullie Fff opwarmen veel. Plezier met. Fietsen.
  2. Henk Ria:
    31 juli 2015
    Fijn dat dat schietgebedje geholpen heeft ,het zonnetje komt eraan hoor neem mijn hoedje af voor jullie
    gr Henk Ria
  3. Willy:
    31 juli 2015
    Jullie zijn al een heel eind op weg, fijn dat je fiets goed bevalt .
    Het weer word beter althans hier, nog veel plezier onderweg en zie dat je heelhuids aankomt. Als ik het goed zie naderen jullie de Franse grens.Ik ga een paar dagen met Martine mee richting Ermelo.Groetjes daar en fiets ze. Doei
  4. Carolien:
    1 augustus 2015
    Ik zal ook schietgebedjes doen.
    Jullie zullen merken dat het dan echt wel helpt